TRAIL L´ESGARRINXADA, RETORN PER LA PORTA GRAN

Després d´un mes i mig parat avui retornava a les curses sense haver practicament entrenat ja que aquestes setmanes de lesió han estat molt dures: dues setmanes amb la cama molt inflada, antibiòtic i completament parat; i després començar a caminar per la muntanya, a fer bici i a correr algun dia sense poder apretar distàncies curtes.

Per això avui em presentava al I Trail l´Esgarrinxada a Vilanova de l´Aguda, 2a cursa de la Lliga de la Noguera, amb ganes de poder tornar-me a sentir corredor i a intentar fer el millor paper possible dintre de les limitacions del genoll, que per altra banda encara no m´ha curat del tot però que ja va estant millor.


Sortida i em col.loco al voltant de la posició 8 ó 10, poc a poc vaig avançant corredors, penso que ja m´atraparan i que la cursa se´m farà llarga. Les sensacions no son dolentes del tot i tot i no anar el ràpid que estic acostumat segueixo avançant corredors, ja vaig 4art i encara falta més de mitja cursa

El fons que he agafat aquests dies amb la bici  fent  3  sortides setmanals de 60 a 100 km m´està ajudant a mantindre el ritme, les pulsacions les porto unes 10ppm per sobre del que es habitual en mí en cursa, però la sensació d´ofegament i el cansaci muscular es el mateix que portant les 10 menys.

Cap al km 10 torno a veure davant meu al Xavito Villarte i al Luis Mariano Fernandez, que van 2on i 3er classificats i al veure que fan alguns trams caminant on jo puc córrer els acabo de retallar i els passo, ara ja només em queda apretar les dents fins al final i esperar no petar muscularment. Al primer, el Xavier Espiña, ja se que no l´atraparé ja que només estant al 100% podria arribar a estar al seu nivell.

Els km van passant i ningú s´acosta per darrera; a partir del Km17 afluixo una mica, fa calor i   no he begut al penúltim avituallament i l´últim enacara no el tenien muntat, la part final és tot baixada per un corriol enfangat i ja sóc a meta completant 22km i 1070m+ en un circuit Puja-Baixa molt divertit i corredor, que m´ha agradat molt i recomano a tothom de cara a properes edicions.

Entro segon a 9 minuts del Xavier Espiña i treient 3 minuts al Xavito i 5 a l´Albert Badia i al LuisMa. La mitjanna de pulsacions 182ppm i el ritme de cursa 5:55 min/km

En resum, surto molt content del retorn, penso que he fet una gran cursa amb el poc que he pogut entrenar. Tot i aquest bon resultat, hauré de seguir picant pedra per recuperar el nivell perdut.


Comentarios

Entradas populares