BON DEBUT A ROCACORBA

Després de més de 2 mesos sense competir em presentava al Trail Rocacorba, una cursa que feia molt temps que tenia ganes de fer i amb l´objectiu al cap d´intentar fer Top10 y un temps entre les 3h i 3h10´
Aquests mesos no es pot dir que hagin estat fàcils, A finals de novembre i principis de desembre vaig patir un conato de grip intestinal seguida d´un costipat que es va allargar fins vacances de nadal, amb afonia inclosa. Vaig seguir entrenant però notava que el nivell havia baixat força i vaig passar varies setmanes amb apatia i males sensacions fins que des de les vacances de Nadal ho he pogut anar redreçant una mica. Almenys els problemes de bessó sembla que han remés força.

Desde el tret d´innici de la cursa s´escapen uns 10 corredors i no forço el ritme per seguir-los, en veure això descarto poder barallar-me amb els galls i intentar aconseguir un Top10 de prestigi com aquest.
 La primera pujada la faig força ofegat amb diferents corredors menjarnt-me l´orella per darrere;  alguns d´ells acabant-me de passar a la part final de l´ascenció a Rocacorba. Coronant en la posició  11 o el 12 aproximadament. 

Just començar a baixar m´agafa l´Ivan Sabaté i el deixo passar, a roda seva em relaxo una mica i em baixen les pulsacions. En acabar la baixada i començar la seguent pujada (Golany) em poso a davant i ell es queda amb  facilitat. 


Pujo a bon ritme i baixo fantàstic; ràpid! Es el moment on em trobo millor a la cursa (entre el km 15 i 18). La seguent pujada (Collet) ja no la faig a tant bon ritme, just començar-la ja em noto els bessons que comencen a fallar amb algun conato de pujar-se´m i a la baixada ja em començo a notar les cames fatigades tot i que mantinc el ritme com puc.

 Em torna a menjar l´orella un corredor amb barba i que amb constància deixo i fa la goma, crec que està pantint com jo o més. La última pujada a Velers si que se´m fa pesada. El dia que vaig vindre a entrenar no la recordava pas tant llarga. Tot i això mantinc un ritme corrent decent. El cansament fa que comenci a cometre errors amb alguna petita torta, entrepussada i fins i tot un parell de cops a les espatlles amb els arbres. 

Arribo a meta força fet caldo; en 8a posició amb 3h26´ més temps del que em pensava que tardaria, però content pel Top 10 i haver aguantat la posició fins al final. Es pot dir que he fet una cursa força sostinguda.
Als fliibys de l´Strava veig com els primers m´han tret temps continuament, els dos primers mitja hora, que trobo que es moltíssim, aquesta gent vola (Albert Pujol i Eduard Hernandez Teixidor...al final potser he perdut una mica de fuelle però hi ha molts corredors que han acabat pitjor que jo, fins i tot n´he adelantat algun cap al final.

En resum, em falta molt per atrapar als galls de veritat, necessito millorar la resistència al ritme del km 25 al 40, em falta força a les cames per pujar més a gust del que vaig fer. Espero anar millorant un cop vagi agafant ritme de competició

Comentarios

Entradas populares