XXX MITJA MARATÓ DE BALAGUER

Avui he volgut tornar a l´asfalt fent la Mitja Marató de Balaguer, després de l´experiència del novembre passat a la Mitja de Lleida. 

La Mitja ha començat amb no massa bones sensacions ja que se m´ha escapat el grup de davant i m´he quedat en terra de ningú. Els primers km els he fet per sota 3.30 però després m´he desmotivat fins que m´ha caçat un corredor de Saragossa primer i m´he posat a roda. Després també ens han atrapat 3 corredors més entre els quals estava el Xavi Alet  i he pogut anar còmode dins del grup (a 3:43 estables) fins que hem arribat al gir de mitja cursa a Sant Llorenç. 


Un cop he agafat l´avituallament m´he quedat relegat el 5è del grup i per davant s´escapaven el de Saragossa i el Xavi Alet. He hagut de fer un bon esforç pei deixar enrere als altres dos del grup per tornar a contactar fent 1km a 3:35. A partir d´aquí hem mantingut un bon ritme fins al km 17 que hem deixat al de ZGZ i hem entrat en un pique l´Alet i jo.


 A falta de 1km m´ha tret uns metres (s´ha posat a 3:20) que he anat retallant però que en arribar a la plaça he desistit perque les pulsacions a 190 m´han donat com un mareig i he aixecat el peu de l´acelerador, entrant finalment a 5 o 6 segons d´ell amb un temps de 1:17:54 i un ritme de 3:40 ja que la distància ha estat de 21,2 km ( A lleida vaig fer millor temps però 3:41 de ritme ja que la distància allí va ser 20,8km). 
 A més aquest cop el ritme ha estat constant tota l´estona i no he tingut baixons i he acabat amb força qu és important. No he pujat al podi per una sola posició, els tristos segons que m´ha tret el Xavi Alet. Seguirem picant pedra!

En resum, "no estamos tan mal", però millorar no milloro. Jo crec que el novembre a Lleida ja em vaig presentar passat de forma i ara encara no he arribat al meu màxim però no es pot pas dir que estigui malament.

Comentarios

Entradas populares