SALVANT ELS PAPERS A LA BOTIFARUNNER

Aquesta és una cursa que quan vaig començar amb les curses de muntanya fa uns 10 anys vaig tenir en agenda però que per una cosa o altra encara no havia pogut fer mai. Aprofitant que em cau a prop de Castellolí i que buscava una cursa per fer abans de l´objectiu del Campioant de Catalunya d´aquí dues setmanes vaig decidir apuntar-me a la 10a Edició de la Botifarunner.

M´aixeco de dormir costipat de coll i amb moc, no massa fi, entre això i no massa motivació la cosa no pinta gaire bé. Tot i això enfilo el camí cap a la Llacuna a intentar fer-ho bé.

Sortida i els de davant ja s´escapen, vaig al voltant de la posició 12..pel que es veu hi ha nivell. Les sensasions no són bones ja que porto les pulsacions a més de 180 i no adelanto a ningú. Poc a poc amb constància i sofriment recupero alguna posició fins que em perdo i se m´esfumen 25 segons que em tornen a fer baixar una moral ja de per sí avui tocada. 

Segueixo picant pedra i patint. Les pujades les faig gairebé totes caminant quan podria correr i anar a unes pulsacions algo més altes, tot i així el ritme no és dolent del tot. A les baixades les pulsacions em baixen força, hi ha força pedra i tampoc puc apretar gaire més ja que no em conec el circuit. 
A mesura que passen els km es sensacions milloren una mica i vaig adelantant gent cap a la segona part del circuit. 
Baixo ràpid però no acabo de caçar als de davant, just abans d´arribar a meta veig als dos o tres de davant aprop i aconsegueixo caçar al Nico Pastor superant-lo abans d´entrar a meta (Faig els ultims 3 km a menys de 3:40).

Al final entro 8è Classificat de la General amb 1:55:17 quedant  molt aprop de la 6a i 7a posició. Si no m´haguessa perdut els hauria passat.
 El 6è es el Xavi Blanch Tort que o a millorat molt (les curses que havia corregut amb ell sempre l´havia passat) o jo he empitjorat...
La victòria ha estat pel Marc Sabaté Sanmartí que m´ha tret 7 minuts, però del km 12 al 22 només me n´ha tret un i a l´última baixada li he retallat mig minut
Segon ha estat el Joan Morera, que aquest si que ha acabat amb força i m´ha tret 4 minuts (2 fins al km 12 i 2 més del 12 al 22)
Quart ha estat el Txià Armadàs que m´ha tret 2:30 aprox (2minuts fins al km 12 i només 30 segons del 12 al 22)
A altres corredors els he començat a remuntar a partir de mitja cursa i els he adelantat, com el Pau Serra (que m´ha arribat a treure 1 minut i al final li he tret jo 40 segons) , El Pol Morell , el noi d´Agramunt que em va donar guerra a Baldomar 2017 i que avui l´he passat a mitja cursa i li he tret bastant. El Miquel Martinez que m´ha arribat a treure 45 segons i al final li he tret més de dos minuts ; i el Joan Galimany que em treia 45 segons i al final ha arribat a més de 4 minuts meu.

Analitzant la cursa a Strava puc veure clarament com gairebé tot el temps l´he perdut a les pujades (M´ha costat córrer i he hagut de caminar més del compte amb poques ganes de patir i pols massa disparat per la poca velocitat que portava); mentre que a les baixades he mantingut el tipo estant al mateix nivell que els de davant i fins i tot millorant moltes baixades el ritme del primer classificat.
En resum, vaig millor a la segona part de les curses, avui potser tenia les cames cansades encara de l´esforç de la mitja de la setmana passada, però la veritat que m´esperava estar més endavant, es un bon toc d´atenció per intentar millorar altres facetes dels entrenos i de posar per fir entrenos de gimnas/força i bicicleta per  veure si milloro i almenys puc recuperar el nivell de l´octubre de l´any passat

Comentarios

Entradas populares