MMP A LA MITJA DE LLEIDA 1:17:02

Sortida mantenint pulsacions al voltant de 180pp i aguantant bé els primers km amb un grupet on hi havia el JM Castelló, el Jordi Malla, el Pere Bifet etc..ritme de 3:30-3:35 aproximadament i fent un esforç al km 6 per atrapar el grup de nou després de fer la goma a l´habituallament. 

Cap al km 9 se m´escapa el grup definitivament i tot i aguantar el ritme un parell de km méscapa al km 12 entro en barrena psicològica i fìsica amb mal de cames i musculatura com a rocs provocada pels impactes, els ritmes baixen a 3:50 i fins i tot un km a 4:05.

 No es fins al km 15 que em comencen a atrapar els de darrera i cap al 16 noto sintomes de millora al poder seguir els que m´atrapen, als ultims km em puc refer aconseguint que no em passi més gent i fent una bona pujada final on puc contenir l´embestida del Cebrián els últims metres i quedant-me a escassos segons dels que m´havien passat abans i que he anat retallant amb l´esprint final.



La segona part de cursa pulsacions més baixes que a la primera (175ppm) deixant una mitja final de 177ppm
Al final el JM Castelló em treu algo més de 2 minuts, el Bifet 1 minut i jo li trec 1 minut al Malla i 1:45 al Dani Bellart

Parcials 5km: 17:52 / 17:50 / 18:48 / 19:20 

Parcials 10km: 35:42 / 38:08


Resumint: això de l´asfalt si vens de la muntanya ho aguantes bé fins a 10 o 12 km, més ja ho has d´haver entrenat. Una possibilitat es un dia a la setmana entrenar tirada llarga de 20 o 30 km en asfalt a ritmes de 165-170ppm. Això sí ara a tornar a les curses de muntanya!

Comentarios

Entradas populares